Welkom op mijn reisblog!

26 januari 2023

Hallo

We zijn ondertussen zomer 2023. Wat gaat de tijd snel. De jongens worden groot en wij iets ouder...

We hebben inmiddels de twee jaar durende coronaperiodes en de lockdown's achter ons gelaten en zijn blij terug zonder belemmeringen te kunnen reizen.

Dit jaar reizen we anders. We hebben onze camper ( met spijt in het hart) verkocht. We zullen weldra het huis naast ons verbouwen en hebben deze centen hiervoor bewaard. We zullen onze reizen met de camper nooit vergeten en de jongens vinden het nog elke dag jammer dat hij weg is. Maar... in het achterhoofd houden we er rekening mee dat we binnen enkele jaren een bestelwagen gaan ombouwen (nu we officieel camperbouwers zijn) als ons budget daar rijp voor is.

In die tijd blijven we reizen, ontdekken, genieten, beleven samen met ons gezin. Dat is voor ons hét allerbelangrijkste. Samen zijn!

In December 2022 zijn papa en ik beginnen nadenken. Waar en hoe gaan we reizen? Het 'waar' moesten we niet over nadenken. Unaniem... Italië.

En hoe? We hebben net een nieuwe auto gekocht. Hij is ruim genoeg voor al onze bagage om enkele weken te reizen.  We zullen ook iets sneller op onze bestemmingen zijn.

Op ... Vertrekken we met ons 4. Nigel gaat dit jaar niet mee op reis. Hij gaat aan de slag bij Defentie en is nog niet zeker van zijn startdag. Nigel zal voor Pruts, Rikky en de kippen zorgen. We bellen en smsen elke dag. Op deze manier Zijn we toch 'samen'.

De auto is volgeladen en vertrekken om 18u. Het plan is om gans de nacht door te rijden (afwisselend natuurlijk), om morgenvroeg Italië te zien ontwaken.

En zo gezegd, zo gedaan...

Wij rijden, jullie vallen in slaap. Droom zacht.

XXX

1. Reislogger:
    26 januari 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!